Detta har hänt:

Ok inte skrivit på ett tag nu igen men hänt saker ändå!
Barbordet är nästan klart, ska bara limma ihop dom två delarna och skruvafast dom i konsolerna. Köpt spottar och börjat pillet med att fälla in dom i eldosorna för takuttagen ovanför fönstren.. ett jävla pill rättare sagt, måsta kannibalisera dosorna för att dom ska få platts och modifiera fästerna för spottarna. Men blir snyggt så det är huvudsaken! Kommer klaffsa upp nå bilder senare.

Var med jobbet på Pitehavsbad i helgen. Var möte först sen gjorde vi det vi gör bäst, åt och drack! =D Var skoj men blev inget badande trist nog.. Skyler helt och fullt på mina jobbar kompisar som var sega och sen bakis.. =P Jag var chauför dagen efter så var rätt ordentlig av mig! Det trodde ni inte om mig va?!

Pizza och filmkväll med Ida efter jobbet idag, ska bli sketa skoj! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0