Nätverket, hall och en skakande lägenhet

Här kommer lite bilder från det jag donade med igår, men även några andra bilder också =]


(Kopplat ihop hela nätverket i klädkammaren och dolt alla kablar. Kan rekommendera det åt alla, lätt att arbeta med om det blir fel, pluss att det är snyggt och praktiskt)


(Köpte en lykta på Hemtex för ett tag sen, riktigt mysigt när man tänder ljuset i den på kvällen =] )


(LP-skivor, underbart helt enkelt!)




(Slimmade krokar, bara att fälla in dom man inte använder)


(Stilstudie ;] )


Tror bestämt att nån av mina grannar bygger om..  Det bullrar och borrar så hela lägenheten min skakar till och från. Hade varit uppskattat med en lapp i trappen om det då det är så mycket och länge. Men är väll ok bara dom tänker på ge och ta konceptet nästa gång jag har fest hehe..

Kommentarer
Postat av: Pethra på Inredningsbloggen

Vilken bra idé med routern och alla kablar. Vi har en likadan router, snygg, men jag retar mig på den ändå, vill inte att den ska stå framme. Apråpå DIna LP-skivor skrev jag om en LP-skivs-förvaring för väggen, där man kan visa upp sina favoriter. Själv har jag tyvärr slängt alla mina.... Suck!

2008-11-23 @ 18:09:31
URL: http://inredningsbloggen.blogg.se/
Postat av: Henrik

Tackar =] Jo den är rätt snygg men som du säger, man vill inte se den för det! Du har inte nått förråd/klädkammare som du kan ställa in den i? Signalstyrkan påverkas inte märkbart av det =]

Hehe jo har följt din blogg ett tag så den såg ja, hade mer än gärna haft några men dom var lite dyra tyvärr.. Noooo!!! Du skulle gett dom till mig istället! Hehe

2008-11-26 @ 23:10:27
URL: http://kalsongriddaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0