Hur man får ett träd att växa ut ur väggen

Först måste ja bara tacka för allt fint ni skrivit om min lägenhet, är väldigt skoj och höra! =]

Sen är det många som undrat hur ja fått fast trädet på väggen.. Det var inte lätt och kostade en hel del, så kanske kommer få många av er att tänka om era planer på att fästa träd på väggen..
Nä skojar bara. Jag köpte ett fäste på Classes för 9kr bara. Plugg och skruvar hade jag redan liggandes av hemma så var bara att testa sig fram.


 ( Är tänkt för när man bygger staket, men nu kan dom utöka det till trädhållare också hehe.. )

Så blev det för mig:




( För er som funderar på el-uttaget så oroa er inte, jag kollade NOGA innan jag borrade i väggen så inte kablarna gick där. Hoppas ni också gör det =] )


Jag hade dock lite tur, mitt träd passade perfekt i fästet oväntat nog. Då jag inte var säker på om det skulle passa och om det kanske skulle behöva mer stöd, köpte jag även några vinkelfästen. Så om du har grövre träd så skulle dom passa bra, vänd bara fästena så den del som fästs i väggen hamnar bakom stammen =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0