Bilder från min Jämtlands tripp

Som ja lovade för två veckor sedan skulle ja uppdatera er på vad ja hittade på när jag var hem till Jämtland. Så slänger upp lite bilder då dom säger mer än tusen ord =]

Dom första är från min promenad på 2mil till Thailändska paviljongen i Utanede:




(Kort, koncist och visar precis vart du är)










(Grymt fint där ute, något surrealistiskt att komma dit också. Helt plötsligt står det ett thailänskt tempel mitt ute på en äng i Jämtlands vildmark. Har ni vägarna förbi så åk dit!)

Fick gosa med både morsan och farsans små hundar =]












Sen hände mycket mer än det som hamnade på bild men ni får nöja er med det ni ser =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0