Wunderbar

För en bra start på veckan ska du börja:

  • Var förvirrad på morgonen då din hjärna ligger kvar på vintertid
  • Upptäck att det är slut på müsli så du får bara yogurt till frukost så är små hungrig i några timmar tills du får lunch
  • Stressa som fan hela dagen då det är folk lediga och sjuka på jobbet
Lyckas du med det och även flera dagar i rad har du en fantastisk vecka framför dig. Dålig sömn, spännd i hela kroppen och helt slut i huvet när du kommer hem. Kortfattat, Wudnderbar!

image13


Är lite fundersam på hur vissa avslutar samtal. Min farmor är expert på att avsluta samtal snabbt och kort.. Mitt i där man pratar med hon i telefon säger hon: Men då vet ja att det är bra med dig, Hej då! Visst det är lite underligt men man är van vid det från henne så. Men pratar med en som gör nästan samma sak nu.. Gillar verkligen och prata(eller skriva på msn, sak samma men utan telefon räkningen) med hon, ingen tvekan om det. Men mitt upp i det vi pratar kan hon säga: Men nu gick ja, Hej då! och logga ur.. Tänker WTF! varje gång, kan vara mitt uppe i nått vi pratar om också. För mig väldigt förvirrande, nån som har en idé om vad det är om? =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0