21/4

Har inte berättat för alla, men ska göra nått den 21'a som ja längtat efter såå länge! Velade o funderade i ett halvår, sen fixade ja tid för ett kvartal sen(närmsta som fanns..). Sa till chefen att ja behövde sluta tidigt i slutet av mars, brukar ju inte vara nån fara att göra det och var ju ute i god tid. MEN, då får hon spatt och tycker att det är för lite folk då, så hon drar in semestern som var schema lagd och godkänd! Dom som skulle ha semester är skit sura, jag är inte så sur då ja kommer sjukskriva mig. Hon kommer inte kunna hindra mig från och passa tiden, inte en chans i helvetet!  Men ja hade mycke hellre jobbat halva dagen och stöttat mina kollegor då iaf, istället för att dom ska få slita hund hela dagen.. men är hon oresonabel så får hon stå sitt kast.

image18

Blev sent igår igen, satt uppe vid dator och pratade.. Men helt klart värt och vara lite trött idag för det. Mmmmm.. =]







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0