What's happening?

Som ni märk är ja verkligen inte aktiv med bloggandet just nu. Men det har en bra förklaring. För er som vart nyfikna och klickade på frågetecknet så vet ni lite om vad som händer.
Jag har köpt domänet Kalsongriddaren.se och håller på att bygga upp en egen sida där för att slippa Blogg.se och deras jävla jidder och driftstörningarna. Är endel att göra på nya sidan så kommer nog inte premiära den på kanske 2v eller så.. kanske går snabbare om ni har tur =]

Lite saker ni kan se fram emot är framför allt snyggare layout, lite lättare på ögonen och skönare att läsa på den(in ser när ni ser den). Kommer finnas ett galleri som jag håller på och fyller med massor av bilder, från fester etc etc.. Länk arkiv kommer finnas och lite mer godis som ni får se då ;]
För att inte allt jag skrivit i den här bloggen bara ska försvinna så har jag suttit och kopierat över ALLA inlägg, ett och ett.. inte skoj men värt slitet tycker ja. Sen för att visa hur tacksamm jag är för att ni kommenterar inläggen så kommer jag flytta över alla dom också till respektive inlägg. Just to show how much I love you all hehe..

Kommer slänga in lite inlägg här under tiden jag utvecklar nya sidan så ni inte ska tro att ja glömt bort er ;]
Så håll koll här så missar ni inte när premiären närmar sig!


Kommentarer
Postat av: Emsi

Ooh den som väntar på nåt gott.. ;)

2009-03-12 @ 20:30:50
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Sara

men henrik då, du slår på stort i bloggvärlden. very exciting! :P

2009-03-14 @ 00:37:58
URL: http://thesarastory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0