Blahadag..

Har en blahadag idag.. känner sig bara avslagen och det mesta är dynga.. Så kunde inte hålla mig, tagit en kopp kaffe igen. I NEED IT MAAANNN!!! I NEED MY FIX! MMMmmm! (Du ska bara veta hur gott det är Emma ;] )

Vet inte riktigt vad ja ska göra av dagen nu dock.. Borde ta mig ut och kolla runt lite, har tagit på mig att blåsa om datorn åt en jobbarkompis väninna(inte mycket jobb, mest övervakning) det kommer ja iaf få betalt för så! Tror iaf att ja ska ta och spackla lite i klädkammaren, terapi arbete =P
Ska cykla på Nautilus idag också, planerar det till 15.00, då dom stänger 16.00 så borde det mesta folket ha gett upp.
Lite intressant att se gymmet nu. MÅNGA nyårslöften har blivit avlagda. Är bra att dom tar tag i sina liv och börjar röra på sig =]

Jag ger dom en månad till max, sen är det nog lugnare igen Hehe...

Syrran är förresten i Sydney nu för en 3v resa runt alla glassar ställen i Australien. Grymt glad för henne att hon tog sig iväg! Men det går inte att inte vara avis samtidigt. Kolla bilderna från Bayron Bay där hon ska roa sig framöver. Men vet inte, stränderna ser inte så trevliga ut =/


Hoppas du har det skit bra Sara!!! Hitta nu en pojkvän där så du stanna kvar och jag får nånstans att bo gratis =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0