Men för helvete

Blir så jävla less.. Det är bara minus 3-4 grader idag, första gången på ja vet inte när, varit -25-16 länge nu. Så tänkte passa på och vandra lite på stan, få i sig nå friskluft. Men så klart med den här satans stan så tok stormar det bara för att det blivit varmare så det känns kallt ändå. Skit skoj......Men visst, skulle vandra i affärer också så vädret hade ja kunnat stå ut med. Ja kommer in i Åhlens(första affären hemifrån mig), kommer upp på över våningen och kollar på lite saker där och då känner ja det.. lärt mig känna direkt när det händer, näs blod.. Som tur var hade ja med mig papper så dräller inget och börjar vandra hem igen. Känns riktigt kul att gå ute på stan med ett blodigt papper klämt mot  näsan, kämpa mot stormen och hålla på att frysa handen av mig som ja håller pappret med. Bra start på helgen =P Ska tapetsera klädkammaren  också så får hoppas näs fan håller tätt då..
Funderar på om ja skulle gått till läkaren och bett dom bränna blodkärlen. Det här påverkar ju allt ja gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0