Dålig kväll..

Blev en riktig skit kväll idag.. En sån där jag verkligen känner att ja inte har nån, bara tyst och tomt i lägenheten(räknar inte tvn's kalla sken), ingen att kura ihop i soffan med. Brukar inte tänka så mycket på saken annars, är så duktig på att fylla kvällen med annat. Men min rutin bröts idag, pratade med en kompis på msn som sa en sak som först fick mig att börja tänka på det. Sen när jag kom hem från jobbet fick ja jordens magknip och började må illa så jag kunde inte träna som ja gjort varje tisdag i en månads tid.
Kom inte för mig att göra  nått annat heller då ja mådde dåligt så blev att jag bara legat i soffan och haft tid att tänka på saken.. Att jag just ligger där, mår dåligt och är ensam. Vet att familjen och mina kompisar bryr sig, men det är inte samma sak.
Vet vad ni kommer säga och det kommer vara i stilen "Men du kommer träffa den rätta till slut ska du se.." eller nån variant av den. Oftast är det dom som har nån redan som säger det, så tycker tyvärr ni inte ska försöka "trösta" nån som känner som jag gör ikväll. Ni kan omöjligt göra det bättre för nån av oss och det är dags att ni inser det. Hoppas ni inte tog illa upp av det där men är sant.
(Om nån skriver att det är väll bara att sticka ut och träffa nån så kommer ja stänga av eran IP så ni aldrig kommer in på min blogg igen, liten förvarning bara!)

Är inte bra att bryta den rutin man är invand med.

Lyckades iaf fixa en god middag! Men jag är kung i köket så inte direkt konstigt.

Kommentarer
Postat av: Emsi

Det låter som nånting jag skulle kunna säga, fast inte pga egen erfarenhet utan för att jag själv försöker övertyga mig själv om att bibehålla förhoppningen om "the true love" ;) Dock tror jag på att kärleken kan dyka upp på de mest knasiga oväntade ställena och när man minst e beredd på det. Hihi rätt tossigt faktiskt! Så bara man är öppen (inte att förväxla med desperat) så löser det sig. Du kommer inte förbli ungkarl till gamla dar, det kan jag lova dig!

2009-02-11 @ 16:01:50
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0