Tiderna förändras

Ibland förändras saker utan att man riktigt märker det fören det plötsligt slår en rakt i ansiktet. Personer kommer och går i ens liv, vissa utan att man tänker på det eller att det påverkar en märkbart. Andra river upp stora sår som inte ens dem bästa doktor kan laga. För mig är det nått mitt i mellan som hänt..
Dom första jag lärde känna och bli vänner med när jag flyttade upp hit har glidit ifrån en och trotts försök att återknyta banden verkar det förgäves..
Beror väll mycket på att vi lever helt olika liv, dom studentlivet och jag arbetarlivet. Man kanske inte tror att det är så stor skillnad men det är som dag och natt, går inte direkt att jämföra dom. Vi skaffar olika intressen och vänskapskretsar, men trodde att vi kunde hålla kontakten för det.
Insåg dock att det nog var försent nu.. Det är inte sånt som sägs eller görs som får en att inse sånt, det är avsaknaden av det. Känns väldigt trist då jag försökt hålla kontakten med dom, men måste vara ömsesidigt för att sånt ska funka.
Jag hoppas vi kan hitta tillbaka framöver..


Annars har det inte hänt så mycket den här helgen, bastade i fredags, försökte bygga barbord igår(gick inte så bra så la det på is) och var och tränade idag så sitter och små vibrerar just nu hehe..

Just, har snöat här i lördags. Dock sova jag, var horribelt tidiga 9.40 som flingorna hade trillat =S

Kommentarer
Postat av: Anden

Men Henrik. Vi saknar dig med. Händer bara så mycket hela tiden. Måste titta ner i lyan din framöver. Se hur du kommit i ordning. Kommer en inbjudan till fika hos mig vilken dag som helst. Hoppas vi kan finna tid att umgås oftare, även om vi lever i olika världar.



Kram /Anden

2008-10-05 @ 17:37:26
Postat av: Henrik

Fika skulle vart nice =]

2008-10-07 @ 10:34:31
URL: http://kalsongriddaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0