Att vandra med träd

Ok, vet att det inte var såå normalt. Men då ja inte bryr mig i sånt var det bara skoj!
Fick en idé om en grej som skulle kunna vara snygg i lägenheten. Ett träd som "växer" ut ur väggen =] Så igår när ja slutade tidigt hittade ja en lämplig björk i en rishög utanför jobbet, så la den över axeln och vandrade hem.. 45min prommenad och rakt genom centrum. Var ganska många som kollade på en, fick alla blickar man kan få utom arg typ hehe.. Bra raggningsgrej verkar det som också, hade nog kunnat fixat nått nummer om ja hade varit på det humöret.. får bli nästa gång ja vandrar med ett träd =]

Tog och köpte nå fäste för staket på classes, kollade hur den passade och skruvade upp mitt träd. Blev rätt nöjd faktiskt, passar bra med denns mörka färg mot den äggskals vita väggen. Men känns som det blir lite mycket mot väggmålningen runt tvn, så ska testa fästa trädet på ett annat ställe så får vi se.

Slänger upp bild framöver.. eller om det är nån som vill se tidigste får ni skrika =]

Kommentarer
Postat av: Änglabängla

Träd? Haha du är knäpp :) Men kul ide. Lägg upp bild! Var ditt gröna te gott förresten? Själv sitter jag med en kopp RÖTT! Och det är mkt njutbart. /Frida

2008-10-29 @ 21:19:12
URL: http://anglabangla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0