Uppdatering

Var ett tag sen ja skrev nu, mycke har hänt så blir kanske ett långt inlägg.   Var nere i jämtland hos morsan hela påsken(blev inte att ja träffade farsan av olika anledningar, trist men så blev det.). När ja kom ner på tordagen åkte vi direkt till magasinet där ja häbärgar många av mina bubbla delar och hämtade allt till framvagnen. När bilen var lastad brummade vi vidare till morbror och hämtade lite fler saker, han hade lovat o bjuda på kaff så vi fick åka och köpa kaffe till han först hehe..
Kul och träffa han o hans nya sambo(lite stolt att ja hjälpe till lite för att dom skulle träffas), sambons dotter kom ner efter en stund också.. Tydligen blev hon väldigt intresserad väldigt rakt av, lite oväntat =P Men men, smickrande iaf!
Resten av helgen gick åt till att slipa, svettsa, kapa, hammra(även ett av mina fingar tyvärr), vålda blästra, blästra ännu mer, slipa o svettsa ännu mer, målat o donat.. Underbart att dona med bilgrejor när man har tillgång till en komplett verkstad med precis allt som kan behövas =] Dock inte nån stjärnskruvmejsel på hela stället hehe..
Nästan allt gick bra och blev grymmt bra.. så är nästan bara montering kvar på den nu.
Var tänkt att ja skulle åka hem på måndagen.. tog mig upp 6 på morgonen, var -24 ute.. gjorde mig klar och vandrade ut till busshållplattsen och väntade på bussen.. efter 30min och halvt djupfrysta fötter gick ja tillbaka och kunde konstatera att bussen inte gick pga påsken.. kul.. så blev en extra dag hos morsan innan ja tog mig upp.
Var helt galet med folk på bussen, tur att ja alltid åker affärsklass(är helt ledbruten om ja åker vanligt) så var lugnt för mig men..   Var riktigt mysigt när ja kom till lägenheten, skulle ta en macka på kvällen.. öppnar kylen och blev nästan anfallen av osten =S Kylen hade gått sönder nångång under påsken så nästan allt var förstört.. Sen trodde ja enfaldigt nog att ja skulle få en ny kul, den är trotts allt från 80-talet.. Men fanskapen bytte bara termostat och drog nån ful jävla sladd så det ser helt fuckat ut.. men men..

Har ett litet dilemma också.. vill nå som ja inte borde.. men vill det så mycke ibland att det är svinsvårt att låta bli. Känns som det finns nått där ibland men samtidigt vet ja att det inte kommer bli nått.. Ttoligen.. Skulle ändå inte funka, men samtidigt.. Kan inte låta bli.. Är så fin.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0