Ooooh

Brände iväg med bilen till en kompis igår kväll, satan så snorhalt det var =S Sen när ja kommer hem igen och svänger in på parkeringen ser ja en piketbuss ståendes vid en lite avstickare, sen när ja kommit in på parkeringen och ska svänga in i min ficka så ser ja ett par lysen i backspegeln.. What could it be?! =P
Första gången ja blivit "stoppad" av polisen, var inte lika läskigt som man kan tro. Hade inte gjort nå fel vad ja vet så.. Var lite små anmärkningar på bilen dom ville prata om med mig, plåten bak var sliten och ena halvljuset var kasst (kul att ja kollade det i fredags när ja donade med bilen o allt sånt funkade..). Men dom var trevliga kollade bilen och om ja hade nån prick i registret, tydligen hade han som pratade med mig inte träffat nån som inte hade det på ett bra tag så fick lite beröm hehe..  Kort fattat, trevliga killar och tur att dom inte kollade däcken *host*

Såg 100 Höjdare igår kväll.. finns tydligen kondomer för kvinnor, väldigt het, såg ut som en fryspåse =P Så ärligt tjejer, vad skulle ni helst göra, stoppa in dendär saken eller rulla på en på vanlig på killen? Får känslan av att det ska finnas en viss risk att den åker in också om man kör på lite hårt.. Men skulle var intressant o testa om inte annat!

Uppdatering till mitt förra inlägg.
Fick ledigt på torsdag så blir att resa ner till morsan i påsk =)
Fic även ta kortdag igår så slutade 14, riktigt skänt på en måndag. La mig i soffan och knarkade X-files!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0