Igår..

Vissa dagar borde man inte gå ur sängen och igår var en av dom.
Allt började bra och ringde inte så galet mycket, men sen... Slutade tidigt och bestämmde mig för att stanna och lacka topplocken, men färgen pärlade sig bitvis så är troligen nå skit kvar på dom. Så efter runt 2h så gav ja upp, packade ihop och gick hem. När ja kommit hem smsar ja en kompis och i samma veva ringer morsan på min hemtelefon. Tydligen går det inte och ringa till min mobil, då skramlar det till och det rasar in sms som tydligen skickats till mig i måndags! Har alltså inte gått att nå mig sen dess... Visade sig att morsan ringde för att berätta att hon fått ett brev fårn luleåkommun om att hennes bil var övergiven på en parkering och skulle bogseras bort om den inte flyttades omgående. Jag har haft bilen där eftersom den inte startar och väntat på och få tillgång till motorvärmarstolpen.Så ringer en kompis som ställer upp på att komma direkt och hjälpa min släpa iväg liket till sin rätta platts(tack så satans mycke!!). Gick ut och sopade av bilen vilket gick bra men lyckades tappa piersing smycket! Det hade på nå sätt lyckat gänga ur sig och försvunnit i snön..
Efter en jävla massa slitande och ryckande så lossnar bilen ur isen och vi får iväg den till stolpen. Lite ironi att ja skulle flytta bilen för att dom skulle kunna snöröja, men min betalda p-ruta var översnöad!! Wiieeeee....
Så slutade med att min lägenhet stank färg, jag var helt slut, stressad och hade inte hunnit äta nån middag.. Underbart avslut på dagen.. Tur att ja hade nån o prata med så ja fick nå annat o tänka på =]
Idag är ja trött och less istället, skyller på gårdagen..

Vill gå på Love and Rockets imorgon men mina jobbarkompisar(dom vanliga suparvännerna) verkar avslagna som vanligt när ja föreslår nått sånt.. Ska ta och höra mig för en annan om det blir nått, han super alltid så chansen är rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0