Livet rullar på

Var ett tag sen ja uppdaterade er på vad som händer i mitt liv nu men orkar inte skriva allt och många av er kanske redan har koll på saken.

Blev att ja träffade Linnéa iaf och det var riktigt nice. Men vet inte om vi kommer ses så mycket mer.. Vissa egenskaper människor har upptäcker man inte fören efter ett tag och såna har visat sig hos henne senaste tiden. Missförstånd över betydelselösa saker har gjorts till en jätte grej och en fråga om en mycket simpel grej gav i princip en fräsning till svar. Sånt som gör att jag bara blir förvirrad och tappar intresset.
Är duktig på och hitta underliga tjejer måste ja säga.. men men.. Känner inte nån direkt sorg över det, menar jag vågar iaf ta chansen och ta kontakt med dom. Känner att det stärker, även om jag väldigt gärna skulle hitta nån och vara med..

Håller på och förbereder inför flytten till nya lägenheten också. För er som inte vet det men det är inte gratis att flytta.. Finns endel "dolda"utgifter, men allt löser sig. Pillar med konceptbilden till den väggmålning jag ska göra, vilka färger som ska vara och så. Kommer bli bra tror ja =]
(kom på att jag inte berättat att jag köpt en lägenhet ens, men det är gjort och handpeningen är betalad! Tar 5min flumm prommenad från centrum till den, helt klart bra =] )

Fått reda på vissa saker om en kompis som fått mig att se saker och ting på ett annat sätt när det kommer till han. En av sakerna var väldigt överraskande och smått.. hmm.. läskiga kan man väll säga.. andra som bara får en att skaka på huvudet och fundera vad fan som pågår inne i hans. Men entill sak var smått sårande, inte totalt överraskande men en sak som gjorde att ja tappade lusten att umgås med han. Att visa uppskattning när man får hjälp och inte ljuga och utnyttja någon enbart för deras egna personliga vinning tar jag som en självklarhet, men tydligen gäller inte det för alla. Varit på min vakt och lite avvaktande på han en tid då ja vet att han är lite speciell och måste hanteras därefter, men det här trodde jag inte.. Vet inte riktigt hur ja ska bete mig nu när det kommer till han...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan så kul att det blev lägenhet. Måste försöka ta mig uppåt och kika på den någon gång. :-)

2008-07-30 @ 09:12:59
Postat av: Henrik

Det måste du, helt klart! Är ju kryp avstånd från korgen =]

2008-07-31 @ 10:29:45
URL: http://kalsongriddaren.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ja det lär ju jag behöva. ;-)

2008-08-01 @ 19:05:24
URL: http://trotoarbonden.blogg.se/
Postat av: Henrik

Yepp, varken du eller jag är ju blyga i baren så hehe.. Extra bra att toan har golvvärme faktiskt =]

2008-08-01 @ 23:22:32
URL: http://kalsongriddaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0