Masshysteri!

Om man känner mig vet man att jag inte har så bra tålamod med människor när ja är på stan.. Jag var ut på mellandagsrean idag.. Folk överallt, stannar hur som helst(gärna i dörröppningar, precis efter rulltrappan eller vart det nu ön går att göra en totalblockad för alla andra), trängs, stressar etc etc.. ni är alla idioter och jag hatar er alla! Känner för att klappa till nån, skrika BANZAAIIII!!! och kuta som bara fan genom hela högen! Som tur är fanns det nästan öde butiker så svängde in i såna och vilade lite hehe..

Lite intressant förresten, tror det är i Experts reklam för deras rea så meddelat dom stolt att det är ÅRETS största mellandagsrea!! Undra om ja missat nått.. =P

Hittade förresten inget att köpa på rean så var totalt bortkastat, men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0