Love for All

Kärlek, den högsta vinsten i livet. Det vi alla letar och alla vill ha. Som vissa finner snabbt medan andra får leta längre, men den finns där för alla förr eller senare. Vet att det finns nån för alla där ute och att jag själv kommer finna den någon tillslut.
Många av mina vänner har hittat sin kärlek redan medan andra, som jag, hoppas på att springa in i den. Min vänskapskrets är ganska mångfärgad, då menar jag inte bara hudfärgen utan jag tänker på deras sexuella läggning. Har minst lika många homo/bi vänner som hetro. Jag är själv hetro vilket jag fått ifråga satt flertalet gånger enbart för mina intressen, som inredning, mode, att dona på i köket(är tydligen ytterst gay att baka. Så schlagerscenen är inte längre det vanligaste stället att hitta bögar på, utan det är på konditoriet!), samt mina vänner. Sånt kan ja skaka av mig och tycker det bara är löjligt, men när jag hör folk kommentera om hur äckligt det är med bögar etc. blir jag förbannad. Varför skulle deras kärlek vara mindre vacker än nån annan?
Ge mig en bra anledning till det som inte blandar in bibeln eller naturen, för Jesus var faktiskt bög och vem är mer experimentell än naturen? Så i får komma med nått bättre tack..
Och tänk på det:

KÄRLEK ÄR INTE ETT KÖN, DET ÄR EN KÄNSLA!!!



(Grymt känslofylld och vackert =] )



Kommentarer
Postat av: Shortie

Älskar den där reklamen! låten är så bra och budskapet är så jävla bra! äntligen visas det mer och mer, så skönt.. true colors, true self, true life = a good damn life

2008-12-16 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0