Jul shopping igen!

Blev inte som  ja hade tänkt det i helgen.. Blev bättre! men hann inte med nån shopping. Somnade i soffan när ja skulle ut på stan i lördags och vaknade inte fören 17 så allt var stängt hehe..

Men idag slutade jag tidigt idag och begav mig ut på stan! Flumma runt som ja brukar utan nån direkt plan så blev mer handlat än ja trodde =] Dock bara en julklapp, men vet vad ja ska köpa sen så ;]
Hittade lite klappar åt mig själv också!


(Kallingar och ett spel till PS3'an =D )

Tog mig faktiskt ut en sväng på stan i söndags.. stort misstag men var ju tvungen och se Jonas som tomte hehe. Men var som ni vet skyllt söndag, vilket tydligen betyder ta med er alla ungar ni kan hitta, låt dom äta massor med godis så dom är speedade och sen griniga när det tar slut. Även barnvagnsmaffian var ute såklart.. Inte för och vara elak men det måste vara den minst hänsynsfulla grupp människor som finns! Inser ni inte att ni tar upp lika mycket platts som 3st männsikor med era jävla vagnar och om ni är inne i en butik så tar ni upp hela gången och inte nån tar sig förbi!! Och för helvete, STANNA INTE I DÖRRÖPPNINGAR!!
Så.. var tvungen att ventilera ut det..


(Här har vi tomten =] )


(Här har ni han i sin lite mer naturliga miljö, som schlagerstjärna ;] )

Bidde lite julpyntning också. Kommer inte ha så mycket och kanske inte blir jätte snyggt men det får duga, är mysigt så =]









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0