Cancer.. SKIT!!

Fick förra veckan veta att en av mina kusiner har fått cancer i en av sina njurar, som i sin tur har slutat att fungera.. Är en enorm tumör, 10cm i diameter.. Dom har varit i Uppsala den här veckan och tagit prover, fick reda på idag att den är elakartad.. Känns SKIT! Även om läkarna säger att prognosen för en sådan tumör som hon har är god, så ska FAN inte en 15årig tjej behöva drabbas av det! Finns fan ingen jävla rättvisa! JÄVLA DYNG HELVETE! Ge fan i min kusin för helvete jävla sjukdom!..
Dom sitter på Arlanda nu och väntar på flyg upp till Umeå för och påbörja cellgifts behandling.. Kan inte föreställa mig hur det känns för hon och moster nu.. Min moster har haft så mycket annat som hänt på sistone också, sen kom det hära. Hon är jävligt stark som kämpar på =]
Kommer och hälsa på er när jag åker ner över efter nyår, du kommer inte undan present då Jullan!
Sparka skiten ur cancern nu! Du har ju bott länge i Lappland så du är ju van att slåss med Bjärven på väg till skolan så det här ska kan väll inte vara värre?!? ;]
Iaf.. älskar er och bli bra nu!! *KRAMAR*
(Ska låta bli att ringa er då telefonerna era glöder som det är redan!)



Kommentarer
Postat av: Alex

Det är så jävla orättvist! Jag har gråtit så ögonen är älldeles uppsvullna ikväll, men sen tänker jag att om det är någon som skulle klara något sånt här så är det Julia, hon är en kämpe! Jag blir så arg! Vad fan finns det för rättvisa!? Jag säger precis som Henke, kicka skiten ur den jävla cancern Julia! Kram! Alex

2008-12-18 @ 21:12:45
Postat av: Julijaah

ja är rörd, jag sitter fasiiken och gråter.

Ja det är inte lätt, men jag kämpar på, den ska inte få dra ner mig. den ska bort och där med basta!

Tänk vilken historia ja kan dra för mina barn ja kmr få i framtiden, att deras mamma fick cancer när hon var 15 år, ja satt å tänkte på de i bilen från stan idag, de är sjukt...

tack för stödet! :) vi älskar dig med

2009-01-12 @ 16:53:44
URL: http://jhnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0