Nerverna

Varit mycket nervositet senaste dagarna.. I lördags träffade ja Camilla för första gången, hade 200 i puls och en fjärils farm i magen innan det =P Men gick bra, var en riktigt trevlig kväll som ja hoppas det blir flera av =]
Sen igår var ja smått nervös för att ja idag sjukskrivit mig för att gå och tatuera mig vilket i sig känns smått nervöst idag! Kommer vara skit lite folk på jobbet idag och chefen vet att ja har tid för att tatuera mig men hade inte godkänt min ansökan om och få vara ledig halva dan. Berättade att det är minst ett kvartals väntan på och få tid så att hon tror att ja ska skippa den tid ja har enbart för att undvika att det blir stressigt på jobbet EN DAG för dom andra är hon bara naiv. Hade hon varit minsta diplomatisk hade hon kunnat ge mig halvdag, då blir det iaf inte lika mycket för dom första delen av dagen.. Men att hon inte ens vill diskutera det(vilket hon gjorde med dom som har semester idag) säger lite om henne som chef. Tisdag kommer bli en BITCH! Men tar ja hellre än att missa det här..

Återkommer med bild på gadningen senare idag =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0